2017 KUNSTI KODUS

Nüüd on hea hetk tagasivaateks aastale 2017 KUNSTI KODUS. 
Aeg on lennanud ootamatult kiiresti, kuid samas on tunne, et ka palju toredat on tehtud ja kogetud. Ja suurimad tänud kõikidele teile, kellega koos on need mälestused loodud.

Aasta algas sellega, et Zhanna Tohti akvarellinäitus "Kunst koju!" vahetus Kai Brauni maalinäitusega "Lilled ja maastikud".
Sama aasta sisse mahtus veel Liidi Kirsi lummav maalinäitus "Loodus Inspireerib".
 Juunis tähistas KUNSTI KODU oma 1. sünnipäeva. Mul on nii hea meel, et KUNSTI KODUL on nii palju toredaid sõpru, kes sel puhul külla õnnitlema tulid. Mul on tunne, et igal sündmusel, mis siin on toimunud on kohal alati kõige toredam ja inspireerivam seltskond ning mul on selle üle väga hea meel. Ja mul on ka hea meel, et ma siiski võtsin julguse kokku esitada teile mõned enda kirjutatud laulud.
Ja muidugi suur tänu Aivarile, kes aitas meeleolu luua ning vanaemale, kes pärast suurema sagina möödumist samuti õnnitlema tuli.
Kolmel korral sai käidud KUNSTI KODUGA ka Betti Alveri Muuseumis toimuval Oma loomingu õhtumüügil, kus on alati kohal vahvad oma loomingu müüjad ja ka toredad ürituse külastajad, kes seda kõike hinnata oskavad ja kellega on alati tore taaskohtuda ning juttu ajada.
Päris tore oli avastada ka seda, et otse KUNSTI KODU akna all õitseb kevadeti kirsipuu ja hiljem aia ääres võililled. Kodu lähedal õitsevast kirsipuust olin kunagi unistanud, aga seda ei osanud ma oodatagi, et see unistus saab teoks ilma minu enda sekkumata ja nii ruttu. Ja õitsevad võililled on mulle ka alati meeldinud, olgugi et paljud neid umbrohuks peavad.
Teine suur sündmus KUNSTI KODUS, milleks sai pikalt ettevalmistusi tehtud oli kindlasti Jõgeva kohvikute päev. Suur tänu selle ürituse eestvedajatele, et meie linnakeses nii tore sündmus toimub ja suur tänu ka neile, kes KUNSTI KODU toimkonnas askeldasid ja päeva edukaks sujumiseks kaasa aitasid. Ja muidugi olen ma tänulik ka kõikidele toredatele kohvikukülastajatele.

  
Ja muidugi tuli palju toredat kunsti, keraamikat ja ehteid müügile ning paljud neist leidsid ka endale uued omanikud.
Mul oli rõõm valmistada tellimusena juubeli- ja sünnipäevakaarte.

Samuti oli mul põnev kogemus restaureerida lausa kolme vana maali.
Lisaks kõigele muule jagus selle aastanumbri sisse palju väikeseid toredaid sündmusi alates sõbrapäevast, lõpetades Jõuludega.
Jään põnevusega ootama, mida toob KUNSTI KODULE ja kõikidele meie sõpradele aasta 2018. 




Comments

Popular Posts