KUNSTI KODU

Lõpuks on kätte jõudnud see hetk, kus ma saan rõõmuga teatada, et KUNSTI KODU on avatud! Nüüdseks juba ligi 3 aastat järjekindlat tegutsemist on lõpuks kandmas vilja. Eile, 11. juunil oli kauaoodatud pidupäev nii minul, teistel kunstnikel, kes kõrvuti minu töödega enda teoseid eksponeerivad ja ka neil, kes on minu tegemistele juba tükk aega kaasa elanud ning ka jõu ja nõuga abiks olnud. Siinkohal tänaksingi kõiki, kes on kaasa aidanud KUNSTI KODU sünnile.

Idee kodus kunstipoodi pidama hakata tekkis ühes teises Eesti väikelinnas käies ja ühte väga kodusesse kunstiärisse sattudes. Mäletan, et see oli tookord justkui valgustushetk, mil mõtlesin, et nii tore oleks, kui enda kodu oleks nii loomingut täis ja saaksin seal külalisi vastu võtta ning oma rõõmu jagada. Sellest hetkest teadsingi, mida mul teha vaja on. Koha valik ei olnud ka keeruline, kuna teadsin, et Jõgeva on ja jääb minu kodulinnaks (olles vahepeal elanud pikalt Tartus, aastake Tallinnas ning 6 aastat sõitnud tööle Põltsamaa vahet ). Jõgeval oli ka valik suhteliselt lihtne, kuna võimalikest korterite valikutest paistis silma ainult üks. Ostusoovist ostulepinguni oli aga pikk ja keeruline teekond, mis kestis ligikaudu 2 aastat, aga sellest, remondist ja kõigest muust pikemalt juba järgmistes postitustes. Seda kõike selleks, et saaksite tagant järgi ka ise kaasa elada minu rännakule, tegemistele ja rõõmudele ning, et ka endal oleks kunagi hiljem tore seda lugeda. Olgu see blogi siis minu avalik päevik teile lugemiseks :)

Igatahes nüüdsest on võimalik mulle KUNSTI KOJU külla tulla T-R 10-14.
Samas ei pane ma maha ka oma ametit Jõgeva Kunstikoolis. Sügisest saab lihtsalt kunstiateljee pood lahti olema veidi lühemat aega, aga kui kellelgi väga vaja, siis ma olen vajadusel ikka olemas.







Comments

Popular Posts