Avamine

Nüüdseks on siis KUNSTI KODU avamisest möödunud rohkem, kui nädal. Kõik see positiivne tagasiside ja energia, mida külalised/külastajad siia on jätnud katab remontimisele kulunud vaeva ja sellest jätkub veel pikaks ajakski. Mul on nii hea meel, et oma rõõmu jagamisega olen suutnud ka teiste päeva häid emotsioone tuua. Lisaks kunsti müümisele, on mulle väga oluline, et see koht oleks selline, kus oleks mõnus olla ja kuhu inimesed tahaksid jälle tagasi tulla. Kasvõi selleks, et natuke juttu ajada ja minu ning teiste kunstnike südamest tehtud loomingut nautida.
Vaatamata sellele, et avamise päev oli vihmane, oli külastajaid uskumatult palju. Aivar Mihkelson lõi kitarriga mõnusa meeleolu ja lisaks kunstile kostitas külaliste meeli värske kringel ja kohv.
Igatahes olete oodatud minu kunsti täis koju T-R 10-14, Jõgeval Suur 21a.





Comments

Popular Posts