Lõpud ja algused

Aeg on jälle kuidagi kiiresti lennanud. Hunnik asju on vahepeal juhtunud.
Kevad lõppes sellega, et Põltsamaa Kunstikoolis lõpetas VI lend. Lend, keda on mul rõõm olnud õpetada esimesest kursusest alates. Koos nendega lendan ka mina paraku Põltsamaalt minema ja sügisest alustan ma juba tööd õpetajana Jõgeva Kunstikoolis. Oeh... kas tõesti juba kuus aastat Põltsamaal oldud.
Paar nädalat pärast lõpupidu toimus veel Annika (ühe õpilase) aias VI lennu grilliõhtu. Päris lõbus oli igasuguseid viie aasta jooksul toimunud seiku meenutada.
Kunstikooli lõpuga paralleelselt möllasin ma veel ühe ürituse (Jõgevamaa Rahvakultuurifestival Jõgeva ja Pedja vahel) platsi kujundusega. Selleks värvisin ma vapralt ära 200m2 kilet, mis kaunistas väljaku tausta ja kujutas endast Laiuse kihelkonna rahvariideseeliku suurendatud triipe. Minuarust sai lõpptulemus täitsa tore.
Nüüd saab mõneks ajaks puhkust nautida. Homme ainult veel Põltsamaale Lossipäevadele koos Annikaga näomaalinguid tegema :). Saime seda juba ühel korral praktiseerida Põltsamaal Kultuurikeskuses ühel laste üritusel, kus näomaalingud lõpuks väga populaarseks osutusid. Õnneks sai tookord ka pilte tehtud, nüüd on selleks korraks näited omast käest olemas.
Juulis/augustis tulevad veel laagrid Põltsamaa Kunstikooliga, ühislaager Jõgeva Muusikakooli, Tabivere Muusikakooli ja Põltsamaa Kunstikooli õpilastega ning Lastekunstipäevad Põltsamaal. Peale seda algabki jälle üks uus algus... seekord siis Jõgeva Kunstikoolis.










Comments

Popular Posts