Keraamika, maitsetaimed ja maalitud ridikül

Pildistasin vahepeal üles keraamikat, mida Põltsamaal viimati teinud olen. Avastasin, et väga paljud asjad olid jäädvustamata. Viimased lemmikud on lillepotilaadsed asjad :). Võtsin end kokku ja panin kevadel maitsetaimi kasvama. Orhieid ja muid potililli pean ju niikuinii kastma ja hooldama. Siis tuli mul idee teha väike lillepott koos veesilmaga. Sellist oleks ilus panna trepile, kui aiaga kodu oleks. Siis saaksid linnud ka vett joomas käia :). Veel tegin ma keraamilise uksenumbri korterile, mida mul veel ei ole, aga loodetavasti hakkavad nüüd asjad kiiremini liikuma. :D See on mõeldud välisuksele ning sinna saab samuti väikesesse sahtlisse taimi istutada. Loodetavasti lähevad praegused mul õitsema ka ja siis saan parema foto teha.
Teine asi, mis ma üles pildistasin oli üks väike käekott, mille ma kaltsukast ostsin ja akrüülidega üle maalisin. Neid ridiküle võiks kohe rohkem teha :D Kui kellelgi soovi, andke teada!















Comments

Popular Posts