Enne ja pärast: KOHVILAUD

Seekordne lugu räägib kohvilauast. Sellest, kuidas ma ta sain ja milliseks ma ta ümber tegin.
Naljakas lugu oli juba laua ostmisega. Pikalt osta.ee lehelt otsides, leidsin ma lõpuks sellise laua, mis mulle enam-vähem koju sobiks ja mille hind oli ka normaalne. Minu õnneks oli laua asukohaks märgitud Jõgeva maakond. Juba liikusid mul peas mõtted, et nonii kellega saaks laual autoga järel ära käia, et ei peaks kallist kulleriteenust võtma. Ja lootsin, et ese nüüd väga kaugel maakonna otsas ka ei oleks. Põltsamaa või Mustvee oleksid juba natuke kaugel. Kui müüja käest lõpuks uurisin, kuhu järgi tulla, tuli välja, et mul oli vaja ainult üle tänava kõndida ja laud käe otsas ära tuua. Järjekordne vedamine! :)
Kui juba laud käes oli, siis tuli meisterdama hakata. Esimese asjana kruvisin ma lahti sahtli käepideme ja käisin laua liivapaberiga üle, et värv paremini külge hakkaks. Kuna mul on elutoas läbivaks teemaks kuldne, must ja valge, siis kasutasin ka laua juures seda värvikombinatsiooni. Värvina kasutasin ma mööbli värvi, millele segasin veidi juurde kriidipulbrit ja vett, et pind kergelt matim oleks ja värv katvam. 
Lauaplaadile kandsin kopeerimispaberi abil araabiapärase mustri, mille leidsin internetist ja mida kordasin ja suurendasin vastavalt laua suurusele. Lauale joonistatud mustri maalisin pintsli ja kuldamisliimiga üle.
Järgmine etapp oli mu lemmik, kus tuli liimile puistata kuldlehe puru ja seda pintsliga sisse hõõruda.
Kui kogu muster sai kuldseks hõõrutud tuli vaid üleliigne pudi ära pühkida ja laud üle lakkida.
Lõpptulemus jäi selline:











Comments

Popular Posts