Enne ja pärast: VANNITUBA

Räägiks lõpuks ka vannitoa valmimisest. Kuigi see oli esimene ruum, mis minu korteris valmis sai, pole mul mahti olnud korralikke pilte teha ja selle valmimisloost rääkida. Nagu juba esimeselt pildilt näha võib, polnud korterit ostes siin WC'd, vannituba ollagi. Oli vaid üks kraanikausiga kitsas panipaik. Ruumi väiksusele vaatamata õnnestus mul sinna ära mahutada nii vann kui wc pott. 



Peale seda, kui ehitajad olid kipsi seina saanud, põrandakütte pannud ja põranda valanud, sain mina tegutsema hakata. Pärast seinade pahteldamist katsin selle sinise kummja niiskusetõkkega. Minu pikaaegne unistus oli teha vannituppa mosaiik. Ehituspoodidest ostsin ma kokku üksikuid plaadijääke ja vahel anti ka niisama mõned katki läinud plaadid. Et plaadikildude pillerkaar liiga kirjuks ei läheks ladusin ma maleruudus valgeid plaate ja nende vahele tekitasin mosaiigi. Lisaks keraamilistele plaatidele kasutasin mosaiigis ka mõningaid taldrikukilde, sulatatud klaasi, teokarpe ja aksendiks  Inglismaalt tellitud lillakaid ja kuldseid/hõbedaid mosaiigikilde.

Põrandal kasutasin ma aga suuremaid ja tugevamaid plaate ning nende vahele sobitasin väiksemaid kive ja plaadikilde. Kõige lõpuks sai seinad ära värvida ja plaatidele valge vuuk lisada. Et kitsast ruumi avaramaks ning valgemaks muuta ja et hiljem oleks hea ennast suure peegli ees sättida, kasutasin ma ära ühe suure vana peegli, mis siin korteris ilmselt kaltsuka aegadest olemas oli. 
Õige kraani leidmine võttis samuti aega. Lõpuks panin ma omale sobivaima kokku kahest segistist. Nupud, kraan ühelt ja dušiotsikut hoidev hark teiselt.
Ainus vannituppa sobiv laelamp, mis ma ehituspoest leidsin, oli aga minu meelest suhteliselt kole ja ma otsustasin selle veidi huvitavamaks dekoreerida. Selle jaoks mõõtsin ma tugevale papile lambi mõõdu ja jagasin võrdselt kaheteistkümneks. Ostsin puidust grillvardaid ja kasutasin neid kiirtena. Kui kõik kiired liimitud, kleepisin ma siseringile linase köie ja värvisin kõik akrüüliga valgeks. Peale seda lasin ma kõik kuldse aerosooliga üle ja kleepisin lakke. Lõpptulemus ei paistagi minu meelest väga ülevõõbatud grillvarrastena. :D



Comments

Popular Posts