Piilume magamistuppa

Kuna KUNSTI KODU on ikkagi minu kodu, on siin üks tuba veel, mida ma pole teile veel tutvustanud. See on magamistuba. Kuna poodi tulles sinna ei pääse, siis annan võimaluse interneti kaudu sinna veidike piiluda. Korteri üldisest seisukorrast enne remonti oli näha juba eelnevates postitustes ning seekord ei hakanud ma enam enne-pärast pilte siia lisama. 

Magamistuba on ainuke tuba, kus on seintel tapeeti kasutatud. Idee oli teha ruum, kus ma ööpäeva jooksul kõige rohkem aega veedan, kõige hubasem. Vastukaaluks elutoa ja kaupluseruumi tumedale põrandale ja kontrastidele sai magamistuba helge ja rahulik. Valge peitsi ja veebaasil lakiga jäi põrand mõnusalt hele, kuid puidumuster, mis tekitab koduse tunde kumab peitsist läbi.

Teine kindel soov oli mul magamistuppa seinamaal teha. Kuna mu kodu meenutab juba niisamagi oma ohtrate taimedega troopilist palmihoonet, siis otsustasin jätkata loodusega ka seinal. Nüüd meenutab sein ja selle ees olev üle värvitud vana kapp justkui väravat Narniasse. Nii on kindel, et õhtul uinudes satun oma unenägudes heasse ja maagilisse paika. Seinamaali tonaalsus on tore ka selles mõttes, et pilt meenutab mõlemat: päikeseloojangut ja -tõusu. Nii on hea selle vaatega nii uinuda kui ka ärgata.

Baldahhiiniga voodi oli järgmine kindel soov. Sellist voodit ei olnud just lihtne leida ning seda ei tahtnud ka väga antiigipoest soetada. Voodi võiks ikka uue ja värske energiaga olla. Lõpuks üks selline voodi ikka internetisügavustes leidus ja baldahhiini osa sai ise juurde meisterdatud.
Kuna kodus kipub ikka olema panipaikade puudus, siis lahendasin mina probleemi nii, et ka voodi alust oleks võimalik asjade hoiustamiseks kasutada ning õmblesin voodi serva satsid, mis on ühtlasi praktilised ja varjavad silma eest soovimatut, aga on ka ilusad.

Voodikapi ümber tegemisest räägin pikemalt mõnes hilisemas postituses. Et see ruumiga paremini sobituks, kasutasin selle uuendamisel sama tapeeti, mis on ka seinal ning asendasin puidust nupud portselanist nuppude vastu. Esialgu ei plaaninud ma magamistuppa peale seinamaalingu rohkem kunsti tuua, aga ma leidsin paljude jõgevlaste lemmikust Sadala kaltsukast ühe Monet koopia, mis sobis voodikapi kohale imearmsasti. Muidu ei ole ma ka suur koopiate austaja, aga vahel tuleb oma ellu lasta ka erandeid.

Pikemalt magamistoal ei peatukski. Mul on hea meel, et saan rõõmu oma helgest toast ka teiega jagada. Nüüd teavad need, kes minu blogi on lugenud, et mis küll peitub selle kaupluses oleva sinise ukse taga. 





Comments

Popular Posts