Nukud


Kui ma väike olin, õmbles ema vahel meile, lastele, nukke. See oli maagiline vaatepilt, kuidas karbist tulid välja paelad, nöörid, värvlised helmed ja armsad kangad ning hakkasid kujunema erinevad tegelaskujud. Üks mu lemmikuid oli sinisest sametist Une-Mati, kes oli mulle julgustuseks, kui ma haiglas olin ja kes oli nii parajalt pisike, et mahtus mulle peopessa magama.
Nüüd suurena paelub mind millegipärast ikka see nukkude maailm. Lõigete konstrueerimisest, kuni kostüümideni. Põltsamaal tööl olles oli mul võimalik katsetada ka savist peade tegemist. Selleks tegin kipsist vormi ja pärast sai sarnaseid päid valada.
Tartus olnud maalinäituse jaoks sai valmis ka esimene nukk ning lisaks sellele ka kolm keraamiliste tiibadega putuk-nukku.
Nüüd valmis teine nukk. Millegipärast oli mul silme ees pikkade siredate jalgadega jänes-naine, kellel on suured pehmed kõrvad ja tüdruku nägu :D Jalanõud tulid ka päris armsad. Peaks endale sellised toasussideks tegema.
Lisan siia siis pildid poolikust pupest ning valmis nukkudest :)
























Comments

Popular Posts